جنسی و زناشویی

اگر میخواهید ازدواج موفقی داشته باشید :

مسائل مالی در ازدواج 

1. شخصیت پولی آنها را درک کنید.

آیا می دانستید که علاوه بر شخصیت کلی خود، شخصیت پولی نیز دارید؟ بله این درست است! همسر شما هم یکی دارد! احتمالاً مدتها قبل از اینکه شما حتی یک رابطه داشته باشید شکل گرفته است و ارتباط بسیار کمی (اگر چیزی) با شما دارد. آنها ممکن است پس انداز کنند، یا ممکن است خرج کنند، و این اشکالی ندارد. شناخت، پذیرش و درک «شخصیت پولی» آنها برای خوشبختی در ازدواج ضروری است.عفونت خون چیست

به گفته کارشناسان، شخصیت‌های پولی اغلب تغییر نمی‌کنند، اما می‌توان آنها را تصدیق کرد، بنابراین همسرتان را به خاطر آنچه هستند در آغوش بگیرید و این چالش را پیش روی خود انجام دهید. حتماً راهنمای زوج برای عشق و پول را بررسی کنید تا هر دو شما را در یک صفحه قرار دهد و با هم در جهت اهداف مشترک خود کار کنید.بهترین دندانپزشک تهران

2. کمی انعطاف داشته باشید.

قوانین مربوط به امور مالی خوب هستند، اما از فراتر رفتن آن و دعوت از ذهنیت «پلیس بد» به ازدواج خود اجتناب کنید. این فقط مشکل را تشدید می کند! در عوض، اهدافی را تعیین کنید و با هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. چک کردن مکرر و ارتباط آشکار در مورد پول، تنش را کاهش می دهد.

3. یک سیستم توسعه دهید.

مسئولیت امور مالی برای خانواده شما کار بزرگی است و هر دوی شما با تقسیم وظایف مدیریتی می توانید از عهده آن برآیید. برخی از دیواها ترجیح می دهند وظایف خود را تقسیم کنند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند همه چیز را به تنهایی با چک کردن همسرشان مدیریت کنند. اگر قبلاً سیستمی ندارید که کار می کند، یکی را پیدا کنید و آن را ثابت نگه دارید.

در ازدواجمان، ما یک صفحه گسترده داریم که در آن تمام صورت حساب های بدهکارمان و همچنین مبالغ آنها را ماه به ماه نگه می داریم. پس از پرداخت هر صورتحساب، یک “X” را در سلول مربوطه صفحه گسترده قرار می دهیم. به این ترتیب، مطمئن می شویم که چیزی از دست نمی رود. چه از طریق تلفن پرداخت کنید، چه آنلاین، چه حضوری – یا حتی از طریق پست حلزونی – سیستمی را ایجاد کنید که برای ازدواج و خانواده شما کار می کند.

4. مقداری را ببخشید.

لازم نیست زیاد باشد، اما کارشناسان پول در سراسر جهان تقریباً همیشه توصیه می کنند مقداری پول را کنار بگذارید. دلیل ساده است: زیرا همیشه به یک شکل به شما باز می گردد. سوزه اورمان گفت: “کمک های مالی کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

کمک 10 دلاری به Habitat for Humanity یک جعبه میخ خریداری می کند که به ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند کمک می کند. به گفته یونیسف، 17 دلار می تواند کودک را در برابر شش بیماری مهم دوران کودکی ایمن کند. صلیب سرخ آمریکا گزارش می دهد که ۱۱۵ دلار برای یک خانواده ۴ نفره مواد غذایی به ارزش یک هفته خریداری می کند.

یک دلیل ارزشمند در ازدواج خود انتخاب کنید و به طور منظم کمک مالی کنید. انجام این کار شما را بیشتر از آنچه فکر می کنید به هم نزدیک می کند!

برای راهنمایی‌های پولی بیشتر در ازدواجتان، حتماً وقتی یک پس‌انداز با یک خرج‌کننده ازدواج می‌کند، بررسی کنید.

اهمیت صمیمیت :

2. با هم به رختخواب بروید.

با وجود بچه‌های جوان، برنامه‌های دیوانه‌وار، و فهرستی بی‌پایان از کارهایی که باید انجام دهید، ما به خوبی می‌دانیم که شب‌ها تا دیروقت بیدار ماندن برای انجام کارها چقدر وسوسه‌انگیز است. ممکن است سخت باشد که هر کاری را که انجام می‌دهید کنار بگذارید و در کنار همسرتان ضربه بزنید، اما انجام این کار راهی فوق‌العاده برای افزایش صمیمیت با کیفیت در رابطه‌تان است.من در مورد اتصال در پایان یک روز دیوانه صحبت می کنم.

پایان دادن به روز با تماس فیزیکی با کیفیت – و شاید کمی مکالمه – می تواند تفاوت بزرگی در ازدواج ایجاد کند.

3. تصمیم بگیرید که چند وقت یکبار باید صمیمی باشید و به آن عدد پایبند باشید.

ممکن است کمی محدود کننده و “بیش از حد برنامه ریزی شده” به نظر برسد، اما این واقعاً مکالمه ای است که باید داشته باشید. اگر یک نفر در ازدواج راضی نیست، باید با هم کار کنید تا شماره مشترکی پیدا کنید که هر دوی شما را راضی نگه دارد. با هم کار کنید و خلاق باشید. یک “عدد جادویی” وجود ندارد که برای همه صدق کند، فقط یک عدد برای شما صدق می کند.

شما فقط از ازدواج به دست می آورید که انجام می دهید. امروز تصمیم بگیرید که همسرتان را کمی بیشتر دوست داشته باشید – حتی بیشتر از آنچه در روز عروسی خود انجام دادید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا