موفقیت

معرفی 7 مهارت جدید و ساده برای یادگیری

با کمک فهرست زیر، پیدا کردن مهارت های جدید برای یادگیری دشوار نخواهد بود. کافیست مهارت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روزانه یک ساعت برای آن وقت بگذارید. بعد از مدتی متوجه خواهید شد که زندگی شخصی و حرفه ای شما را به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

1. مدیریت کارکنان

نه تنها یافتن یک کارمند عالی دشوار است، بلکه نگه داشتن آنها نیز دشوار است. استخدام، مدیریت و اخراج کارمندان می تواند به راحتی یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد. به نظر می رسد که شرکت ها همه در حال رقابت برای یافتن بهترین کارگرانی هستند که شرکت را قادر می سازند تا به اهداف استراتژیک خود دست یابد.

این دوره به بررسی اهمیت استخدام کارکنانی می پردازد که با استراتژی کلی شرکت مطابقت دارند. همچنین به نحوه مدیریت کارکنان می پردازد تا آنها برای مدت طولانی در شرکت بمانند و نرخ گردش مالی را کاهش دهند.

2. نحوه استخدام و مدیریت تیم های مجازی

این روزها کار از راه دور کاری بسیار رایج است. با دسترسی همه به اینترنت و تلفن های هوشمند، گاهی اوقات نیازی به اضافه کردن هزینه اضافی یک دفتر بزرگ آجر و ملات به تجارت نیست. با این حال، شما باید بدانید که چگونه کارمندان را استخدام کرده و مدیریت کنید و آنها را بدون داشتن توانایی نگاه کردن از روی شانه آنها در مسیر خود نگه دارید.

تجربه شخصی من از استخدام پرسنل مجازی از طریق لینک زیر بوده است. من عاشق این سرویس هستم و برای کمک به یافتن کارکنان مجازی خارج از کشور آن را به شدت توصیه می کنم.

3. صندوق ورودی صفر

از کنترل خارج شدن ایمیل آسان است. زمان لازم برای خالی نگه داشتن ایمیل شما ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد مگر اینکه سیستم خوبی داشته باشید.

اگر کاربر GMAIL هستید، دوره‌ای را که در زیر پیوند داده شده است توصیه می‌کنم تا به شما کمک کند صندوق ورودی خود را تمیز و شفاف نگه دارید، بدون اینکه زمان زیادی را صرف پرداختن به ایمیل‌ها کنید.

4. مبانی مهارت های کسب و کار

همه می خواهند بدانند برای موفقیت در کسب و کار چه چیزی لازم است، و به خصوص چگونه می توان به موفقیتی دست یافت که به جای عبور از قله ها و دره ها، به طور پیوسته افزایش می یابد.

داشتن مهارت‌های حیاتی کسب‌وکار به داشتن دانش کامل از اصول کسب‌وکار، همراه با آنچه دیگر شرکت‌های موفق به درستی انجام می‌دهند، منتهی می‌شود.

5. مبانی حسابداری و حسابرسی

در حالی که حسابداری و حسابداری ممکن است شغل شما نباشد، هنوز باید با برخی از اصول اولیه آشنا باشید. به این ترتیب می توانید کار افراد دیگر را بررسی کنید و مطمئن شوید که حسابداری برای شرکت شما به درستی انجام می شود.

البته، مگر اینکه حسابداری یا حسابداری شغل شما باشد… در این صورت اصول باید برای شما بسیار ساده به نظر برسد.

6. چگونه بر دیگران تأثیر بگذاریم

توانایی تأثیرگذاری بر دیگران یک مهارت اساسی است که همه رهبران مؤثر باید بر آن مسلط باشند. بدون توانایی تأثیرگذاری بر دیگران، بعید است که بتوانید دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنید، زیرا کسی به شما کمک نخواهد کرد.

شما باید توانایی جذب ذهن و انرژی دیگران را داشته باشید تا به چیزهایی که در زندگی می خواهید برسید، برسید.

رهبران مؤثر فراتر از فرمان دادن هستند و در واقع دیگران را الهام بخش، متقاعد و تشویق می کنند. رهبران می توانند از دانش، مهارت ها و توانایی های یک گروه بهره ببرند و افراد را به سمت یک هدف مشترک هدایت کنند.

7. چگونه از کاری که انجام می دهید بیشترین بهره را ببرید

اولین گام برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کاری که انجام می دهید، تجسم آنچه می خواهید به انجام برسانید است. از زندگی چی میخوای؟ شاید بخواهید کار رضایت بخشی انجام دهید که به شما امکان می دهد به دیگران کمک کنید. شاید بخواهید یک رابطه رضایت بخش پیدا کنید که شما را خوشحال کند. شاید بخواهید در یک مسابقه دوی ماراتن باشید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، باید یاد بگیرید که چگونه از آن بیشترین بهره را ببرید.

برای این کار باید انگیزه درونی برای انجام کاری که انجام می دهید پیدا کنید. یاد بگیرید که از فرآیند لذت ببرید به جای رقابت برای نتایج و درس گرفتن از اشتباهات خود. با افراد دیگری که در تلاش شما موفق بوده اند صحبت کنید تا در مورد آنچه قبلاً از سر گذرانده اند مطلع شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا