جنسی و زناشویی

جملات خنده دار حکیمانه برای تازه ازدواج کرده ها

آیا به دنبال توصیه های خنده دار ازدواج برای تازه عروس ها هستید یا نکات خنده دار برای تازه عروس ها؟

پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

1. تست ازدواج بدهید

شاید شما به عنوان یک زوج به اندازه لازم و کافی زندگی نکرده باشید، مگر اینکه مجبور باشید در زمان بیماری از یکدیگر مراقبت کنید و یا با هم به یک مسافرت جاده ای در هوای گرم و کثیف بروید. یا اینکه طبق گفته ویل فرل : آنها را مجبور کنید تا با رایانه و اینترنت بسیار کند کار کنند تا بتوانید بفهمید که آنها چگونه افرادی هستند. پس سعی کنید که این تست در مورد ازدواج را که به عنوان یکی از توصیه های مهم در روابط زناشویی است برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند، انجام دهید.

2. قانون ماشین ظرفشویی

هر کسی که ظرف ها را می شست، اعلام می کند که روش بارگیری ماشین ظرفشویی راه درستی است.

آیا می خواهید راه شما به راه درست باشد؟

شروع به بارگیری کنید!

آیا این توصیه برای زوج های تازه ازدواج شده خنده دار نیست؟ خب همسرت بهتر بهت میگه!

3. طعم مورد علاقه آنها را پیدا کنید

سپس، چپسچیک را با آن طعم بخرید. هر روز آن را بپوشید. این توصیه به تازه ازدواج کرده ها خنده دار است، اما علاوه بر این، بازیگوش است.

4. یک تخت کینگ بگیرید

دعوای روی پتو یک دعوای قدیمی است. بنابراین، چه خنده دار یا نه، یک توصیه دیگر برای زوج های تازه ازدواج شده این است که یک پتوی بسیار بسیار بزرگ تهیه کنند.

یا اگر همسرتان گراز پتویی است، پتوی دیگری تهیه کنید.

5. عشق ممکن است کور باشد، اما ازدواج نه

“عشق کور است. اما ازدواج بینایی خود را باز می‌گرداند.»  اگر چه این نصیحت قرار بود کمی غم انگیز باشد، اما یک طرف دیگر هم دارد و آن این است که در ازدواج، آنقدر با شخص دیگری آشنا می شویم که عیب های او را درک می کنیم و در حالت ایده آل، عاشق او می شویم.

6. ​​هرگز نامه های یکدیگر را چک نکنید

فقط نکن البته، چون این یک تخلف فدرال است، همیشه می‌توانید آن را در برابر نور نگه دارید.

ممکن است بگویید که این توصیه خنده دار ازدواج برای تازه دامادها نیست. خب، ما هم موافقیم، اما نمی‌توانستیم از ذکر آن خودداری کنیم.

7. نحوه تهیه لیست کارهای عسل

لیست کارهایی را که می خواهید شوهرتان انجام دهد بنویسید، سپس آن را پاره کنید. سپس، یک متخصص را استخدام کنید.

بدون شک این توصیه خنده دار ازدواج برای تازه دامادها شما را از خنده رها کرده است!

8. زندگی مخفیانه داشته باشید

خوب، در واقع “محرمانه” نیست. فقط زندگی دور از هم داشته باشیم

شب آن پسر و شب آن دختر را داشته باشید. مرتباً کمی جدایی داشته باشید و خودتان را توسعه دهید – شاید در کلاس شرکت کنید یا به یک سفر جداگانه بروید.

غیبت باعث می شود که دل به دل بنشیند یا چیزی شبیه به آن. باز هم، این توصیه خنده دار ازدواج برای تازه عروسان نیست، اما یک توصیه ضروری است. به هیچ قیمتی این توصیه را کنار نگذارید.

9. فوق العاده عشوه گر باشید

هرگز اجازه ندهید که معاشقه بعد از ازدواج در رابطه ی شما بمیرد.

زمانی که همسر شما دوش نمیگیرد و بدنش عرق میکند، بهتر است به او بگویید که چقدر هوا گرم است و از او بخواهید که یک قرار ملاقات بگذارد.این توصیه برای افرادی که تازه ازدواج کرده اند، خنده دار یا غیر خنده دار، میتواند لبخندی دلچسب را به چهره همسرتان بیاورد. این نکته های خنده دار شاید شما را سرحال کرده باشد. فقط به این موارد نخندید،  درعوض، از این لیست از توصیه های خنده دار ازدواج برای تازه ازدواج کرده ها هوشمندانه استفاده کنید تا رابطه خود را ادویه کنید.

10. رمان های عاشقانه خود را جمع و جور کنید و دور بریزید

این توصیه های خنده دار برای زوج های متاهل مربوط به عروس است. اکنون که (بالاخره) ازدواج کرده اید، زمان آن رسیده است که رمان های عاشقانه خود را جمع و جور کنید و وارد دنیای واقعی جوراب های بدبو، درجات مختلف رفتارهای ناپسند و بی نظمی شوید.

نتیجه

توصیه های خنده دار ازدواج که در بالا ذکر شد باید چیزی به شما یاد می داد، راز یک ازدواج شاد در چیزهای مادی نیست.زوج‌هایی که بهترین‌ها را دارند، موفق‌ترین نیستند. درعوض، این زوج‌ها هستند که سعی می‌کنند از همه چیز بهترین استفاده را ببرند و تلاش می‌کنند به داشته‌هایشان راضی باشند و داشتن یکدیگر مهم‌ترین چیز است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا