فرهنگی هنری

نحوه خواندن 30 کتاب در 30 روز

اکنون شما قبلاً 10 کتاب خوانده اید و 10 ساعت را صرف این کار کرده اید، اکنون 20 کتاب برای خواندن دارید. آماده شدن برای تور جهانی ادبی مجازی تا کنون تجربه شگفت انگیزی بوده است و من می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم. من می بینم که می توانم ارتباطات بسیار متفاوتی ایجاد کنم. به عنوان مثال، من در حال گذراندن دوره گیمیفیکیشن هستم که توسط کوین ورباخ در دانشکده تجارت وارتون توسعه یافته است، که از طریق Coursera ارائه می شود.

در حین تماشای یکی از سخنرانی های ویدئویی، پروفسور ورباخ در مورد حلقه های فعالیت صحبت می کند، و قبل از اینکه به سفر بازیکن اشاره کند، بلافاصله ارتباط با سفر قهرمان را می بینم. چه تجلی برای من. من کتاب های زیادی خوانده ام که به سفر قهرمان می پردازند و گیلگمش یکی از آنها کلیدی است. زمانی را برای مطالعه در روز خود برنامه ریزی کنید، این کاری است که من انجام دادم، و به این ترتیب توانستم 30 کتاب را در 30 روز بخوانم. همیشه یک کتاب همراه خود داشته باشید، همچنین اگر کتابخوان الکترونیکی دارید، تا هر زمان که وقت آزاد پیدا کردید از آن برای مطالعه استفاده کنید.

نظرات نهایی در مورد نحوه خواندن 30 کتاب در 30 روز

خواندن 30 کتاب در 30 روز جای خود را دارد و توصیه می کنم حداقل یک بار این کار را انجام دهید تا به خودتان ثابت کنید که می توانید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید سریعاً در مورد موضوع خاصی سرعت بگیرید، این راه حل است. اکثر 20 کتابی که من توصیه می کنم خواندن بسیار آسان هستند و به دلیل تنوع، به ما امکان خلاقیت بیشتری می دهند و به تفکر ما سخت می افزایند.

یک توصیه این است که قبل از خواندن کتابها، در مورد ترتیبی که آنها را می خوانید تصمیم بگیرید. برخی از کتاب ها بر اساس موضوع، سنگین تر از بقیه هستند، بنابراین منطقی است که دو کتاب مانند آن را پشت سر هم نخوانید. بیشتر این کتاب‌ها در فهرست بهترین کتاب‌ها برای خواندن قرار دارند. لطفاً پست چگونه روزی 30 روز کتاب بخوانیم را نیز بخوانید.

و به هر حال، خواندن یادگیری از طریق کشف است، بنابراین اکنون معتقدم که اگر مفاهیم کلیدی یک کتاب را بدون خواندن هر کلمه درک کنید، کتاب را خوانده اید.

از اولین باری که این پست را نوشتم چهار سال می گذرد و از آن زمان تا کنون خیلی چیزها تغییر کرده است. اگر در 30 روز 30 کتاب می خواندم، برخی از کتاب ها متفاوت می شد، زیرا کتاب می خواندم تا مهارت های مورد نیاز را به من بیاموزد. همچنین تاکید بیشتری بر یادداشت برداری و ترکیب ایده ها دارم. اما یک چیز که هنوز هم بسیار مهم است، نیاز به مطالعه گسترده است. برای معنادارتر کردن این تجربه، راه‌هایی برای پیوند کتاب‌ها با هم پیدا کنید.

معرفی کتاب برای خواندن در 30 روز

افسانه های ازوپ (کلاسیک های جهان آکسفورد): برای یادآوری درس های مهم تجارت و زندگی. نسخه ای که من خواندم 600 افسانه دارد و کتاب زیر 300 صفحه و به راحتی خوانده می شود.

گیلگمش: نسخه جدید انگلیسی: پس از بازگشت گیلگمش، پادشاه اوروک از سفر قهرمان خود، فرمانروای بهتری بود.

سیذارتا، هرمان هسه: شما هرگز خیلی عاقل نیستید و یاد گرفته اید که یاد نگیرید.

خورشید نیز طلوع می کند، ارنست همینگوی: زمان زیادی طول می کشد تا شهرت خود را بسازید و زمان کوتاهی طول می کشد تا آن را خراب کنید.

محاکمه، فرانتس کافکا: وقتی چالش‌هایی در زندگی‌تان پیش می‌آیند، به آن‌ها رسیدگی کنید و فقط امیدوار نباشید که خودتان به نتیجه برسید.

شاگردی دادی کراویتز، مردخای ریچلر: از اشتباهات خود درس بگیرید و به تکرار اشتباهات مشابه ادامه ندهید. به افرادی که از شما حمایت می کنند و از آنها استثمار نمی کنند احترام بگذارید.

Shambhala: The Sacred Path of the Warrior (Shambhala Classics)، Chögyam Trungpa: ماسکی را که می پوشید بردارید و واقعی و آسیب پذیر شوید. خود را بشناسید – خود واقعی.

شازده کوچولو، آنتوان دو سنت اگزوپری: یاد بگیرید که کودکانه تر شوید و کنجکاو باشید.

Fairy Tales of Hans Christian Andersen, Hans Christian Andersen: افسانه های اصلی را درک کنید و آنها را با نسخه امروز مقایسه کنید تا درک درستی از آنچه ممکن است داشته باشید.

The Complete Grimm’s Fairy Tales, Brothers Grimm: به بالا مراجعه کنید. علاوه بر این، پس از خواندن این افسانه ها، من برای نسخه های دیزنی احترام واقعی قائل هستم. من بعد از خواندن این نسخه هرگز داستان سیندرلا را یکسان نخواهم دید.

A Wrinkle in Time: 50th Anniversary Memorative Edition، Madeleine L’Engle: جوامع دیستوپیایی کار نمی کنند.

آهنگ های بی گناهی و تجربه، ویلیام بلیک: استیو جابز تحت تأثیر آثار ویلیام بلیک قرار گرفت. به نظر می رسد موفق ترین مدیران عامل شعر را دوست دارند.

تاریخ تراژیک دکتر فاستوس: از کوارتوی سال 1604، کریستوفر مارلو: مراقب باشید چه آرزویی دارید.

The Turn of the Screw، هنری جیمز: هیچ چیز مانند یک داستان ارواح خوب نیست.

ابرزنان، آلبرت پیسون ترهون: یاد گرفتن چه کاری به همان اندازه مهم است که چه کاری را نباید انجام داد.

آدم برفی نفرت انگیز/سفر زیر دریا/فضا و فراتر از آن/جواهرات گمشده نابوتی/معمای مایا/خانه خطر (ماجراجویی خودت را انتخاب کن 1-6) (مجموعه جعبه 1)، R.A. Montgomery: نشان می دهد که چقدر تصمیمات و تصمیمات متفاوت است انتخاب ها روی ما تاثیر می گذارند

عشق در زمان وبا (باشگاه کتاب اپرا)، گابریل گارسیا مارکز: عشق واقعی پایدار است؟

Jacob Two-Two Meets the Hooded Fang، Mordecai Richler: به ما یادآوری می کند که ما به عنوان بزرگسالان گاهی چقدر می توانیم پوچ باشیم.

Lord of the Flies, Centenary Edition, Centenary Edition, William Golding: متمدن ترین ها وقتی در موقعیت های خاصی قرار می گیرند می توانند غیرمتمدنانه رفتار کنند.

راهنمای سفر به کهکشان، نسخه بیست و پنجمین سالگرد، داگلاس آدامز: داستان های علمی تخیلی ما را از منطقه آسایش خود خارج می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا