جنسی و زناشویی

چگونه در یک رابطه از راه دور شاد باشیم :

برخی از افراد از روابط از راه دور می ترسند، در حالی که برای برخی دیگر، این تنها گزینه است و آنچه را که می توانند به دست آورند، می گیرند. LDR ها هرگز آسان نیستند و حتی زوج هایی که برای مدت طولانی در یکی هستند اغلب نگران تعهد، اعتماد و وفاداری هستند. اما این بدان معنا نیست که همه روابط از راه دور با یک نکته بد به پایان می رسد.

و در حالی که درست است، این یک آزمون عشق و تعهد است، اما همچنین یک سفر بیداری است که شما را به کشف خوشبختی خود، به عنوان یک فرد و همراه با شریک زندگیتان هدایت می کند.

اگر فکر یک رابطه از راه دور محکوم به فنا قبل از شروع آن ذهن شما را آزار می دهد، در اینجا نکات و راه هایی مفید برای شاد بودن در زمانی که در یک رابطه هستید وجود دارد.

1.بدانید که شما (و شریک زندگیتان) یک زندگی برای زندگی دارید

زمانی که زندگی شما حول محور شریک زندگیتان نمی چرخد، یک رابطه از راه دور بی نهایت قابل تحمل است و بالعکس. مهم است که بدانید زندگی شما به اندازه رابطه عاشقانه شما مهم است و شما شخص خودتان هستید.

به شریک زندگی خود وفادار و دوست داشتنی بمانید و در عین حال چیزهای جدیدی را کشف کنید که حتی زمانی که تنها هستید شما را راضی و راضی نگه می دارد. می‌توانید سرگرمی جدیدی بیاموزید تا خود را مشغول نگه دارید و در فعالیت‌هایی بپردازید که به شما کمک می‌کند بهترین نسخه خود باشید.

نگرانی و اشتیاق برای شریک زندگی تان که در آن سوی دنیا زندگی می کند طبیعی است، اما اجازه ندهید افکار منفی شما را پایین بکشد.

2.بر یک سیستم پشتیبانی قوی تکیه کنید

یک رابطه از راه دور می تواند سخت ترین روزها را داشته باشد. عشق احتمالی زندگی شما به هیچ وجه به شما نزدیک نیست، اما باید به یاد داشته باشید که عشق رمانتیک تنها نوع عشق موجود در این دنیا نیست. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید اگر در یک رابطه از راه دور هستید این است که اطراف خود را با یک سیستم پشتیبانی قوی احاطه کنید که می تواند انواع دیگر عشق را به شما منتقل کند. عشق خانوادگی و دوستانه می تواند به شما اطمینان دهد و به شما یادآوری کند که افراد دیگری هستند که شما را بدون قید و شرط دوست خواهند داشت.

3.از بحث های حل نشده خودداری کنید

مشاجره های حل نشده می تواند زوجی را که به یکدیگر نزدیک هستند تضعیف کند، اگر در یک رابطه از راه دور باشید چه؟

وقتی کیلومترها از هم فاصله دارید بحث کردن سخت و دشوار است. فاصله باعث می‌شود که بیان آنچه واقعاً احساس می‌کنید بدون اینکه عصبانی و ناراحت باشید دشوار شود. با این حال، مهم نیست که بحث چقدر بزرگ یا کوچک باشد، مهم نیست که چقدر شما یا شریک زندگی تان آسیب دیده اید، هر کاری که می توانید برای رفع سوء تفاهم انجام دهید.

اجازه ندهید مشکلات شما انباشته شود و همیشه آنها را فورا حل کنید. به یاد داشته باشید، ارتباطات کلیدی است.

4.روزهای خاص را جشن بگیرید

حتی زمانی که از هم جدا هستید، فراموش نکنید که روزهای خاصی مانند سالگردها و تولدها را که به عنوان یک زوج به اشتراک می گذارید، به خاطر بسپارید. وقت بگذارید و برای جشن گرفتن تلاش کنید. به یاد داشته باشید، تاریخ آنلاین مهم است!

این روزهای خاص باعث می شود زمانی که از یکدیگر دور هستید کمتر احساس تنهایی کنید. و با صرف زمانی خارج از برنامه خود برای جشن گرفتن اینها، نشان می دهید که حتی با فاصله کیلومترها از هم، وعده های خود را به خاطر می آورید.

5.گوش کنید

دوری فیزیکی از یکدیگر به این معناست که اغلب اوقات نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. اما به هر حال بپرس از آنها در مورد روزشان بپرسید، حتی ساده ترین سوالاتی مانند آنچه برای ناهار یا شام خورده اند.

به داستان های آنها گوش دهید، حتی اگر خسته کننده، زائد یا غیرقابل ربط باشد. آنچه مهم است حضور شماست و اینکه بتوانید به همسرتان این احساس را بدهید که هر روز با او هستید.

6.یک چیز خاص برنامه ریزی کنید

برای روزی که دوباره در آغوش همدیگر قرار می گیرید، برای بزرگداشت آن روز، برنامه خاصی را برنامه ریزی کنید. شاید فقط با شما دو نفر یک سفر رزرو کنید و به مکان های زیبا سفر کنید؟ در یک شام عاشقانه درباره همه چیز و هر چیزی صحبت کنید؟

لزومی ندارد که بزرگ باشد، اما آنچه مهم است این است که با آنها باشید. همه چیزهایی را که می خواهید بگویید به آنها بگویید و هر لحظه را به حساب بیاورید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا