کسب و کار

2 فرصت کسب و کار آنلاین در صنعت گردشگری

صنعت سفر در چند سال گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است. یکی از عوامل متعددی که باعث رشد این صنعت می شود، افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان است. پیشرفت در فناوری ثابت شده است که مهم ترین عاملی است که باعث بهبود تجربه یک مسافر شده است.

با توجه به آمار به دست آمده از طریق Statista، در سال 2020 سهم اقتصاد جهانی صنعت سفر به 4.6 تریلیون دلار رسیده است. با توجه به کاهش محدودیت های همه گیر و نیز افزایش فرصت های تجاری در حوزه صنعت گردشگری، انتطار میرود این عددها بیش از این ها افزایش می یابد. برای اینکه کارآفرینان بتواند برتری منحصر به فردی در صنعت سفر داشته باشند باید مدل های کسب و کار مناسب و استفاده از نرم افزار های رزور سفر و همچنین فعالیت های ایده آل را برای راه اندازی موفقیت آمیز یک کسب و کار آنلاین سفر را شناسایی کنند.

در این پست وبلاگ، 8 ایده برتر تجارت مسافرتی و گردشگری را برای کارآفرینانی که می خواهند بخشی از صنعت سفر باشند، ارائه خواهیم داد. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید مستقیماً وارد شویم.

1. بازار آنلاین رزرو هتل، پرواز و اتومبیل کرایه

با توجه به دیجیتالی شدن در مرکز، مردم ترجیح می دهند به گوگل مراجعه کنند و مکان هایی را که قصد بازدید از آنها را دارند جستجو کنند. قبل از سفر، حمل و نقل و اقامت دو عنصر مهمی هستند که در مرحله تحقیق باید در نظر گرفته شوند. برای کمک به درک عملکرد وب سایت رزرو هتل و پرواز، به نمودار فرآیند زیر نگاه کنید.

مدل این تجارت بر اساس مفهوم بازار است. هتل خود را در وب سایت رزرو فهرست می کند. هنگامی که یک مشتری اتاقی را از وب سایت بازار رزرو می کند، هتل در مورد رزرو مطلع می شود و مالک یا مدیر وب سایت مسافرتی مبلغی را به عنوان کمیسیون کسر می کند. Booking.com نمونه بارز چنین بازاری است.

وضعیت فعلی بازار هتل، پرواز و اجاره خودرو

بازار مسافرتی آنلاین، دامنه وسیعی برای بازارهای تجارت الکترونیکی دارد که عملکرد رزرو هتل، پرواز و اجاره خودرو را ارائه می‌کنند. طبق گزارش Allied Market Research، پیش‌بینی می‌شود که نرخ رشد سالانه صنعت سفر آنلاین تا سال 2022 به 1.1 تریلیون دلار برسد که با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 11.1 درصد از سال 2016 رشد می‌کند. تجدید حیات ابزاری صنعت سفر نتیجه غول‌های مسافرتی و استارت‌آپ‌هایی است که ارزش/آسایش را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال، غول صنعت سفر، آمادئوس، با Hopper، یک برنامه مسافرتی نوظهور، همکاری کرده است تا یک ویژگی رزرو مجدد فوری (در صورت لغو) را به بازار خود معرفی کند. به طور مشابه، گروه Expedia در حال ادغام برنامه‌های وفاداری در برندهای مسافرتی خود (Orbitz، hotels.com، Expedia و موارد دیگر) است تا مزایای اعضا را گسترش دهد.

فرصت های تجاری در بازار هتل، پرواز و اجاره خودرو

این یک مدل کسب‌وکار مؤثر است که صاحبان کسب‌وکار را ملزم می‌کند تا مخاطبان هدف خود را درک کنند و سرنخ‌های مرتبط ایجاد کنند. هنگام انتخاب این مدل کسب و کار، هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی، تمام جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت رزرو سفر راه‌اندازی کنید، سعی کنید تحقیقات عمیقی در مورد رقبا انجام دهید تا بدانید رقابت شما چه چیزی را ارائه می‌کند. در حالت ایده‌آل، شما باید نیازمندی‌های خود را بر اساس قابلیت‌هایی که نیاز دارید، مستند کنید. در نهایت، مطمئن شوید که آینده صنعت سفر را درک کرده اید و پس از آن یک شریک توسعه وب سایت را برای ایجاد وب سایت مطابق با نیاز خود مقایسه و استخدام می کنید. همچنین می‌توانید یک نرم‌افزار رزرو آنلاین فعالیت سفر را انتخاب کنید که تورهای آماده و بازار سفر را ارائه می‌دهد. این کار باعث صرفه جویی در صدها هزار ساعت توسعه می شود.

2. بازار رزرو اجاره تعطیلات را اجرا کنید

هزینه رزرو هتل و تاکسی در مقایسه با اجاره مکان بیشتر است. همه چیز در سال 1996 شروع شد، زمانی که یک زوج در کلرادو به دنبال راهی برای اجاره کاندو اسکی خود بودند و یک وب سایت برای همین کار ایجاد کردند.

در رزرو اجاره، صاحبان ملک، آپارتمان ها، کاندوها، آپارتمان های اجاره ای خود را لیست می کنند. مسافران می توانند مکان های اجاره ای را در مناطق مورد نظر خود جستجو کنند و از نظر اندازه، هزینه، موقعیت و غیره بهترین مکان را انتخاب کنند. اجاره ملک برای افرادی که با خانواده برای مدت طولانی تر سفر می کنند مفید است. برای درک بهتر مدل کسب و کار، به نمودار زیر مراجعه کنید:

وضعیت فعلی بازار رزرو اجاره تعطیلات

سال 2021 شاهد افزایش مسافران خانوادگی در Airbnb و Vrbo Expedia بود. بر اساس یک مطالعه جدید توسط The Points Guy، این مسافران به دنبال یک فضای اجاره ای برای تعطیلات هستند تا در طول تعطیلات آخر هفته از آن لذت ببرند و کاوش کنند و در طول روزهای هفته به کار از راه دور ادامه دهند. با بازگشت صنعت سفر از بحران COVID-19، Airbnb غول صنعت  اخیراً از راه‌اندازی بیش از 100 ارتقاء نوآورانه جدید مانند انتخاب تاریخ‌های انعطاف‌پذیر (به‌جای تاریخ‌های ثابت) برای اجاره تعطیلات، گسترش نمایندگی‌های پشتیبانی به تقریباً دو برابر شدن خبر داد. ، استفاده از انتخاب متن هوشمند برای ساده کردن لیست ها برای هاست و موارد دیگر.

علاوه بر اینها، در سال 2021 ،Airbnb گزارشی در خصوص سفر و زندگی با بینش هایی در سرتاسر صنعت سفر به اشتراک گذاشت.این گزارش شامل مواردی از جمله 200 میلیون جستجوی تاریخ انعطاف پذیر از ژانویه 2021، رزرو کلی در 94000 شهر در 12 ماه (به پایان 30 آوریل 2021) و افزایش در تعطیلات با اقامت طولانی تر (28 روز و بیشتر) از 14٪ در 2019 به 24 درصد در سه ماهه اول 2020 ، بوده است. این آمار میزان تقاضای انفجاری سفر در تعظیلات و چگونگی تغییرات اساسی در این بیماری همه گیر در سفر را نشان داد.

از بازارهای نوظهور مانند Evolve گرفته تا غول‌های صنعتی مانند Airbnb و Vrbo، چندین بازیگر کلیدی نقش مهمی در تثبیت صنعت مسکن پررونق دارند.

فرصت های تجاری در بازار رزرو اجاره تعطیلات

برای هر کسب و کار جدیدی، یک استراتژی بازاریابی خوب مورد نیاز است. از آنجایی که صنعت تعطیلات اجاره ای در حال حاضر رشد پس از بحران را نشان داده است، تعداد زیادی میزبان و مستاجر را جذب خواهد کرد. بنابراین، برای شروع بازار اجاره تعطیلات خود، باید در ارائه خدمات خود با خدمات سئو خوب، خدمات تبلیغاتی، برندسازی، عکاسی و فیلمبرداری برای گسترش آگاهی، خاص و متفاوت باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا