موفقیت

7 روش فوق العاده موثر برای بهره وری بیشتر در کار در سال 2022

1. راز کارآیی بدون زحمت

هرکسی که تا ساعت 5 بعدازظهر در جلسات پشت سر هم شرکت می کند، می داند که این روزها چقدر کار سخت است.

اگر هنوز تا ساعت 2 بعد از ظهر ناهار را کنار می گذارید، یک «روش بهره وری» ساده آن را کاهش نمی دهد. به جای اینکه هر روز عصر با ناامیدی به لیست کارهای دست نخورده خود خیره شوید، به ریشه مشکل حمله کنید.

اگر می‌دانستید که می‌توانید بهره‌وری تیم خود را تا ۸۰٪ بهبود بخشید، آیا در نهایت آماده خواهید بود که به یک سیستم‌عامل کاری متعهد شوید؟

یک مکان متمرکز برای ردیابی کار شما، به کل تیم شما کمک می کنیم تا بهره وری خود را افزایش دهد. این پلت فرم کشیدن و رها کردن، همکاری یکپارچه را عادی می کند.

از آنجایی که تمام کارهای شما در یک سیستم عامل کار مبتنی بر ابر سازماندهی شده است، می‌توانید موارد اضافی را که شما را سنگین می‌کند حذف کنید. با سیلوهای داده، تعقیب به‌روزرسانی‌های وضعیت، اهداف نامناسب، ابزارهای از هم گسیخته و اولویت‌های متضاد خداحافظی کنید.

2. کمک: میانبر شما برای موفقیت

The Assist را به‌عنوان آن دوستی که همیشه به سراغش می‌روید، در نظر بگیرید – دوستی که همیشه برای مشاوره در مورد کار و سایر موارد زندگی پیامک می‌فرستید.

هر سه‌شنبه صبح، آن‌ها خبرنامه خود را مملو از بهره‌وری عملی، فرهنگ محل کار و اطلاعات رهبری مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌کنند.

بهترین بخش این است که شما می توانید همه آن را در حدود 5 دقیقه هر هفته بخوانید (ناگفته نماند، کاملا رایگان است). ببینید چرا هزاران نفر از افرادی که مشکل گشا هستند (مثل خودتان) برای دریافت The Assist ثبت نام کرده اند!

3. با مرورهای بصری Favro در بالای کار بمانید

همانطور که کار رشد می کند، تیم شما نیز رشد می کند. این بدان معناست که شما باید همه را در مسیر خود نگه دارید تا به موقع تحویل دهید. و این به نوبه خود به این معنی است که تمام قطعات پازل را در کنار هم به چیزی که منطقی است تبدیل کنید.

جدول‌های زمانی و تابلوهای کد رنگی Favro به تیم شما سرنخ‌های بصری واضحی در مورد آنچه در محل کار اتفاق می‌افتد و اتفاقات بعدی می‌دهد. به این ترتیب، شما و تیمتان می توانید کارها را با اتلاف وقت در امور ارتباطی و اداری غیرضروری انجام دهید. رابط کاربری ساده و بصری به این معنی است که شروع به کار و استفاده از Favro آسان است. و ادامه کار، حتی ساده تر است.

4. با جفت کردن “قانون 2 دقیقه” با آفیس Otter، اهمال کاری را غلبه کنید.

“قانون 2 دقیقه” به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما تاکتیکی است که برای تداوم یک سیستم بهره وری کار می کند.

اغلب به عنوان تکمیل هر کاری که فکر می کنید باید بلافاصله 2 دقیقه یا کمتر طول بکشد تفسیر می شود، قانون 2 دقیقه می تواند بهره وری کارمندان را از بین ببرد، اگر آن را به صورت واقعی انجام دهید و با دقت آن را اجرا نکنید.

برای استفاده موفقیت آمیز از قانون 2 دقیقه، باید زمانی را برنامه ریزی کنید تا لیست کارهای روزانه خود را مرتب کنید. در حین ساختن این لیست، باید متوجه شوید که کارهای کوچکی وجود دارد که به نظر می رسد می توان آنها را در چند دقیقه انجام داد. آنها را انجام دهید!

5. حرکت کنید!

ورزش نه تنها برای بدن مهم است، بلکه برای سلامت روان شما نیز اهمیت دارد. با توجه به این مقاله از Brain HQ، نشان داده شده است که ورزش باعث کاهش هورمون های استرس و همچنین افزایش فاکتورهای رشد در مغز لازم برای اتصالات عصبی جدید می شود.

من شخصاً بین ورزش صبح و شب به عقب و جلو رفته ام و معمولاً متوجه می شوم که در اوایل روز برای من بهتر عمل می کند. پیدا کردن انگیزه برای رفتن به باشگاه بعد از یک روز واقعا طولانی سخت است. با این حال، مهم این است که شما با تمرین خود سازگار باشید.

6. با رونویسی زنده Otter هرگز چیزی را از دست ندهید

یکی از نگرانی های تیم هایی که از راه دور کار می کنند، از بین رفتن انسجام تیم و تبادل خلاقانه خود به خود است.

Otter با ادغام Zoom نه تنها جلسات تیم شما را در زمان واقعی ضبط می کند، بلکه به هر یک از اعضا اجازه می دهد یادداشت های نوشته شده، تصاویر و صدا را در طول و بعد از جلسه اضافه کنند.

هنگامی که همه مشارکت کردند، Otter تماس Zoom شما را به یادداشت‌های قابل جستجو، قابل ویرایش و اشتراک‌گذاری تبدیل می‌کند.

ایده‌ها، برنامه‌ها و مراحل بعدی تیم شما همه در یک مکان ثبت شده، سپس به یادداشت‌های قابل ویرایش و جستجو رونویسی می‌شوند که می‌توانید به اشتراک بگذارید. شما نمی توانید خیلی بیشتر از آن بهره وری داشته باشید.

7. «نتایج حیاتی» خود را برای روز فهرست کنید

نتایج حیاتی فهرستی از اهدافی هستند که برای پیشبرد پروژه ها و اهداف خود باید در طول روز کاملاً به انجام برسند. صفحه‌گسترده‌ای ایجاد کنید که 3 مورد مهم خود را برای هر روز فهرست کند. این به شما کمک می کند تا برای هر روز برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که تمرکز خود را روی مهمترین وظایف هر روز حفظ می کنید.

نتایج مهم خود را به گونه ای سازماندهی و پیگیری کنید که برای شما منطقی باشد. در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد. نتایج حیاتی و وظایف مرتبط خود را در Focuster وارد کنید و تماشا کنید که این ابزار کارهای انجام شده را در تقویم شما برنامه ریزی می کند و به شما کمک می کند حجم کاری خود را اولویت بندی کنید.

اهداف خود را در Hive مدیریت کنید، یک پلت فرم مدیریت پروژه تعاملی که به شما کمک می کند جریان های کاری را برنامه ریزی کنید.

صفحه‌گسترده‌ای ایجاد کنید که 3 مورد مهم خود را برای هر روز فهرست کند. این به شما کمک می کند تا برای هر روز برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که تمرکز خود را بر روی مهمترین وظایف هر روز حفظ می کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا